Tuesday, April 1, 2008

Moving out after nearly 4 years with WXP .. Kemanakah langkahku ??

31st March ..
Berakhirlahh hari aku menjadi seorang pekerja dcompany yg bernama World Express Travel Inbound Company under Malewar Group .. I've learn a lots Guys I tell U, from the boy which is dun even know nothing now I can stand up to voice out my experience and from that I know how value I am on this Industry .. * Matilahh berangan gerand nak speaking London konon padahal taklahh sepandai org2 yg lain kan .. Light2 jer lahh ..

1st April ..
Terus start keja kat company baru .. Kat company lama I do everything start from Operation, Quotation for Sales n etc.. Dr company lama tuhh lahh aku timba pengalaman tentang Tourism Industry nihh .. So kat company baru nihhh .. Aku wat Sales for Middle East Market my designation kat sini .. Opss~!!! Perlu ker bg tahu semua .. Dah dah tak payah .. Tukang sapu sampah jer Uols .. Kita bukan keja beshhh sgt pun .. But My new company nihh here it is the logo ..

Cubalahh Uols teka nihh company apa .. of course lahh Travel Agent kan tapi ... Mcm gerand tak?? The biggest Travel Agent in Malaysia tuhh .. Bangga seeehhh .. Hehehe ..

No comments: