Monday, September 15, 2008

Ramadhan ..

Bulan Ramadhan kali nihh .. Tak banyak beza ngn last year .. Last year .. Takder keta, payah sikit nak mbeli juadah berbuka puasa .. This year bkereta .. Mana rasa nak makan, nak pergi Bazar Ramadhan pergi jer .. * Dlm hati teringin nak pergi Bazar Ramadhan kat USJ, miss my old times ..

Ikutkan hati nak letakkan gambar berbuka kat 05 Star Hotel tuu .. tp melihatkan blog yg lain dah penuh ngn gambar makanan .. Tak yah lah kut erkk .. Makan tak penting pun, yang penting pengisian kita sepanjang bulan Ramadhan .. Makan kat Hotel tu pun atas dasar keja, kalau tak .. Non adoo aku nak menghadap ..

1st Puasa ari tuhh .. I met sumone, jumper je dia tak rasa sunyi sangat hidup .. Rasa terisi .. Dah krg dan jrg sgt aku kluar skrg .. Aku kira satu perubahan yg baik .. Takder g Club takder lah nak kluar ke tempat2 tak elok .. Yang penting dulu malas ya amat nak bangun sahur ngan dia nihh .. Rajin lah bangun siap panas kan lauk .. Kekadang masak lauk yg simple2.. Merasa ..

Tuk kengkawan ... Walaupun entry nihh lewat dpublishkan .. Aku nak ucapkan Slamat Berpuasa la erkkk .. Semoga kita sama sama sabar .. Menghadapi dugaan dbulan Ramadhan kali nih ..

Salam Mesra,
Yang plum2 itu aku ..
Kimie Kimora Lee Simmons .. * Katanya

No comments: