Wednesday, June 4, 2008

Sunday nite out ..Maison (1st June) ..

Right after tonite midnight 2nd June .. Happy Anniversary Beb that wish goes to you if we're still together .. Its been a year, after I met U .. Motifff emo bagai .. Entry kdg2 tak masuk .. Lalilalalila .. Hahaha ..

Apa lg dmalam Sunday yg indah.. Yerlah seharian drumah saje .. After penat kat Market Place semalam .. Kepala pening .. Tido jer dhall.. Lunch nasik Ayam ngan Val, Fairy and Mimy ..pastuh balik umah dari pukul 0630 petang sampai kul 1130 malam aku tido .. Bangun tuh pun bila dengan bunyi phone .. Call dr Benjy.. Malam ni ko g Maison ke ?? Aku keja besok .. (Dlm hati .. Awl bulan nihh mesti beshhh).. Oklah aku kluar malam nih .. Aku temankan kau .. * Temankan katanya .. Sll statemet "temankan" dr aku akan mendapat carutan dr seseorang .. sapa itu .. Hahaha ..

So, here it goes .. The picture snap on that nite ..


No comments: